احتمال رگبار باران در ارتفاعات هرمزگان وجود دارد – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان

احتمال رگبار باران در ارتفاعات هرمزگان وجود دارد - خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری وایتال، مجتبی حمزه نژاد اظهار کرد: دریا در صبح نسبتاً آرام، اما در بعد از ظهر با وزش بادهای جنوب غربی در محدوده دریایی استان بویژه تنگه هرمز متلاطم می‌شود.

وی توصیه کرد: رفت و آمد شناورها، به ویژه شناورهای سبک و صیادی در بعد از ظهر با احتیاط لازم انجام شود.

حمزه نژاد افزود: در ارتفاعات احتمال رشد ابرهای همرفتی و رگبار پراکنده باران و رعد و برق وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان توصیه کرد: از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

حمزه نژاد گفت: در سایر نقاط که شرایط بارشی مهیا نیست، بروز ناپایداری به صورت تند باد لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وی افزود: از امروز تا چهارشنبه، افزایش یک تا ۳ درجه‌ای دمای بیشینه مورد انتظار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "احتمال رگبار باران در ارتفاعات هرمزگان وجود دارد – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "احتمال رگبار باران در ارتفاعات هرمزگان وجود دارد – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.