افتتاح طرح‌های ورزشی و کشاورزی بنیاد مستضعفان در لرستان – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری وایتال، طرح‌های ورزشی و کشاورزی بنیاد مستضعفان با حضور معاون عمران و زیرساخت بنیاد علوی کشور، معاون عمرانی استانداری لرستان، فرماندار و امام‌جمعه الیگودرز، مدیر عمران و زیرساخت بنیاد علوی در لرستان و مسئولان شهرستانی و محلی الیگودرز به بهره‌برداری رسیدند.

افتتاح طرح‌های ورزشی و کشاورزی بنیاد مستضعفان در لرستان

سه زمین چمن مصنوعی در روستاهای «بزنوید»، «خاک بتیه» و «حیه» با اعتبار ۳.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان از جمله طرح‌های ورزشی بود که در شهرستان الیگودرز به بهره‌برداری رسید.

افتتاح طرح‌های ورزشی و کشاورزی بنیاد مستضعفان در لرستان

همچنین کانال‌های آب کشاورزی در روستاهای «کاکلستان»، «حرآباد» و «کیزاندره» با اعتبار ۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان از سوی بنیاد مستضعفان در شهرستان الیگودرز به بهره‌برداری رسیدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح طرح‌های ورزشی و کشاورزی بنیاد مستضعفان در لرستان – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح طرح‌های ورزشی و کشاورزی بنیاد مستضعفان در لرستان – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.