افزایش ۶۰ درصدی خدمات درمانی هلال‌احمر در اربعین امسال – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان

افزایش ۶۰ درصدی خدمات درمانی هلال‌احمر در اربعین امسال - خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری وایتال، سید علی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر، اعلام کرد: در اربعین امسال امکانات ارائه شده به زائرین به طور متوسط ۶۰ درصد افزایش یافته است.

وی گفت: در بعضی از موارد، افزایش خدمات حداقل ۳۰ درصد و در برخی موارد تا ۱۰۰ درصد بوده است.

مرعشی اشاره کرد: هر ساله هماهنگی بسیار خوبی با ارگان‌های درمانی عراق از جمله هلال‌احمر، وزارت بهداشت، حشدالشعبی و مواکب درمانی اربعین و بخش خصوصی انجام می‌شود.

وی افزود: امسال نیز این تمهیدات انجام شده و به طور متوسط در مسیر زمینی بین هر ۶۰ کیلومتر در مسیر مهران یک پایگاه امدادی دایر شده است.

مرعشی ادامه داد: در سه راهی کوت یک بیمارستان سیار ۳۲ تختخوابی برای خدمت به زائرین قرار داده شده و در مسیر نجف تا کربلا ۲۵ موکب درمانی و ۴ بیمارستان تخصصی مستقر شده است. به طور متوسط در مسیر نجف تا کربلا، هر ۶۰ عمود یک موکب درمانی حضور دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش ۶۰ درصدی خدمات درمانی هلال‌احمر در اربعین امسال – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش ۶۰ درصدی خدمات درمانی هلال‌احمر در اربعین امسال – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.