انتقاد عضو شورای شهر از کمیسیون بودجه برای رد چهاربند تحقیق و تفحص از شهرداری تهران

انتقاد عضو شورای شهر از کمیسیون بودجه برای رد چهاربند تحقیق و تفحص از شهرداری تهران

رییس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران گفت: کمیسیون بودجه در حرکت خارج از عرف چهار بند تحقیق و تفحص از شهرداری را رد کرده است.

به گزارش وایتال، نرجس سلیمانی در دویست و شصت و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: در کمال تعجب کمیسیون بودجه شورای شهر به جای نامه نگاری با مسئولان ذیربط برای دریافت اسناد و ارائه به متقاضیان تحقیق و تفحص از شهرداری تهران، در حرکت خارج از عرف چهار بند تحقیق و تفحص را رد کرده است. با توجه به استنکاف کمیسیون بودجه از آغاز مکاتبات و پیگیری‌هایی که بنده در روز یکشنبه با رئیس کمیسیون داشتم که نامه تا دوشنبه ارسال شود، نشد و نامه سر از شورا درآورد و به درخواست کنندگان رسید.

وی افزود: کمیسیون نظارت و حقوقی که تحقیق و تفحص را بر عهده گرفته نامه‌ای با دو امضاء تهیه کرده و درخواست دارد که کمیسیون برنامه و بودجه از پیگیری امور انصراف دهد تا ما موضوع را دنبال کنیم. ما ز یاران چشم یاری داشتیم.

در ادامه پس از تذکر نرجس سلیمانی مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نامه به کمیسیون برنامه و بودجه ربط داشت گفت: چون مسئله حقوقی وجود داشت من به هر دو کمیسیون ارجاع دادم. درخواست دارم که دو کمیسیون با هم بحث کنند مشکل را با هم حل کنند و جلسه مشترک تشکیل دهند. موضوع نباید به صحن شورا بیاید.

وی تأکید کرد: باید یاد بگیریم با هم تعامل کنیم و در جایی قرار داریم که زمان یادگیری ما گذشته و باید با هم مشکلات را حل کنیم و تصمیم بگیریم. موضوع ساده است و می توان شرح وظایف را دید که هست یا نه. تقاضا می کنیم که تعامل بین دو کمیسیون وجود داشته باشد.

پایان خبر وایتال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتقاد عضو شورای شهر از کمیسیون بودجه برای رد چهاربند تحقیق و تفحص از شهرداری تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتقاد عضو شورای شهر از کمیسیون بودجه برای رد چهاربند تحقیق و تفحص از شهرداری تهران"، کلیک کنید.