انواع دستگاه های چاپ سیلک

شرکت چشم انداز سپاس به عنوان با سابقه ترین و معروفترین شرکت در زمینه چاپ صنعتی در ایران شناخته شده است. این شرکت در زمینه چاپ سیلک نیز فعالیت می کند. فروش و خدمات پس از فروش دستگاه های سپاس بر عهده چشم انداز سپاس است. این شرکت با دارا بودن انواع دستگاه های چاپ سیلک، مرکب ها، توری، شابلون و دیگر ملزومات چاپ سیلک و همچنین ارائه خدمات چاپ سیلک در همه زمینه های این نوع چاپ فعالیت گسترده ای دارد.

در ادامه با معرفی انواع دستگاه های چاپ سیلک در خدمت شما هستیم تا با مدل های مختلف این دستگاه و اطلاعات فنی آن آشنا شوید. تا پایان همراه ما باشید.

دستگاه چاپ سیلک وارداتی Yusheng

سیستم تغذیه این دستگاه به صورت خودکار انجام می شود. این دستگاه ساخت کشور چین است و به صورت سیستم باز است و سینی جوهر در ابعاد 300*100 و 400*100 است.

این دستگاه برای چاپ تک رنگ می توانید استفاده کنید در این دستگاه امکان استفاده از کلیشه های نازک، استیل و پلیمری وجود دارد.

کنترل سرعت این دستگاه به صورت پنوماتیکی و دارای سامانه هوشمند عیب یابی است. چاپ آن به صورت تک ضرب بوده و با برق شهری قابل کار کردن است و نیازی به برق سه فاز و کارگاهی ندارد. قابلیت دو چاپ با یکبار برداشت جوهر و همچنین برعکس آن یکبار چاپ با برداشت دوبار جوهر را داراست.

این دستگاه دارای بدنه آلمومینیوم است که علاوه بر استحکام بالا، وزن متناسبی نیز دارد.

دستگاه سیلک خارجی

دستگاه چاپ سیلک اسکرین SP1400

این دستگاه چاپ تک رنگ سیلک انجام می دهد. دستگاه  چاپ سیلک با استفاده از برق شهری چاپ سیلک را انجام می دهد.

دستگاه sp1400 قابلیت چاپ روی سطوح تخت و مدور را دارد که با استفاده از کنترلر سرعت چاپ و کنترلر پنوماتیکی با دقت خوبی می توان سرعت چاپ را تعیین نمود.

انواع دستگاه های چاپ سیلک

این دستگاه برای چاپ روی CD، لیبل ها، بطری های پلاستیکی، کارت های هوشمند مناسب است. دستگاه سیلک 1400 تا ابعاد 30*40 قابلیت چاپ دارد. 

صفحه نمایشگر این دستگاه دارای تنظیمات سه زبان بوده و امکان نمایش با زبان های فارسی، انگلیسی و عربی را دارد.

برای چاپ های تخت دارای میز وکیوم است که با مکش ایجاد شده باعث می شود چاپ سیلک به درستی انجام شود.

دستگاه چاپ سیلک اسکرین SP2000

دستگاه سیلک 2000 سری SP دستگاهی است که با رنگ چاپ سیلک می تواند چاپ تک رنگ را به صورت تک ضرب انجام دهد.

این دستگاه مانند دیگر دستگاه های سیلک سری SP بر روی سطوح مسطح و مدور قابلیت چاپ دارد و امکان تغییر وضعیت سریع بین چاپ تخت سیلک و مدور را دارد.

دستگاه 2000 برای چاپ روی کاغذ، مقوا سی دی، لیبل های چسب دار، بطری و همچنین ساک ها و نایلون های کوچک را دارد. دستگاه های سیلک سری SP دارای سیستم پنوماتیکی کنترل سرعت هستند که با دقت مناسب می توانید سرعت چاپ را کنترل کنید. همچنین جهت آموزش و راه اندازی دستگاه ها کارشناس های شرکت چشم انداز سپاس به صورت حضوری پس از راه اندازی آموزش های استفاده و نگهداری دستگاه را به شما می دهند.

در این دستگاه چاپ نیز قابلیت استفاده با برق شهری، چاپ تک ضرب،کلید اضطراری، میز وکیوم برای چاپ های مسطح و …. وجود دارد.

دستگاه چاپ سیلک SP2000W

دستگاه 2000w مدل بزرگ شده دستگاه سیلک 2000 است برای چاپ در ابعاد بزرگتر، این دستگاه قابلیت چاپ تا ابعاد 50*70 را دارد.

همانند دیگر مدل ها امکان چاپ روی سطوح تخ و همچنین مدور را به صورت تک رنگ و به صورت تک ضرب را دارد.  همچنین جهت چاپ های  UV موضعی، کیسه ها و ساک های بزرگ تبلیغاتی، لیبل های چسب دار و … را دارد.

دستگاه چاپ سیلک

این دستگاه با برق شهری 220 ولت به صورت اتوماتیک کار می کند و همچنین با استفاده از سیستم کنترلر چنوماتیک قابلیت تنظیم سرعت چاپ را داراست.

همچنین مجهز به دنده شانه ای برای تنظیم چاپ های چند رنگ را دارد.

دستگاه های چاپ سیلک چند رنگ

دستگاه چاپ سیلک چند رن نیز وجود دارد که این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به روش چاپ سیلک چاپ های چند رنگ و با کیفیتی را تجربه کنید با توجه به اتوماتیک بودن و مجهز بودن به دنده شانه ای جهت تنظیم دقیق چاپ های چند رنگ سرعت چاپ این دستگاه ها بالا است

دستگاه SP8060BS

دستگاه چند رنگ SP8060BS چاپ سیلک با ترکیب رنگ مختلفی را برای شما میسر می کند. همانطور که گفته شد با استفاده از دنده شانه ای می وانید چاپ های چند رنگ را تنظیم کنید تا چاپ شما به درستی انجام شود و هر رنگ در محل مناسب خود قرار گیرد.

این دستگاه سیلک اسکرین کنترل برقی سرعت چاپ ( بالسکرو) با دقت بسیار بالا می توانید سرعت چاپ خود را تعیین کنید.

همچنین مانند دیگر دستگاه های این شرکت نمایشگر آن قابلیت تنظیم در سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی را دارد.

دستگاه SP3000 Servo

دستگاه SP3000 دستگاهی با قابلیت چاپ چند رنگ سیلک است که با استفاده از سیستم برقیِ بالسکرو می توانید سرعت چاپ را با دقت بالای تنظیم کنید. این دستگاه با امکانات بالا با برق شهری و 220 ولت کار می کند و نیازی نیست دغدغه برق سه فاز را داشته باشید.

همچنین به علت مجهز بودن سنسور فتوالکتریک جانمای را برای چاپ چند رنگ را به صورت اتومات انجام داده و این عمل علاوه بر راحتی، دارای دقت بالا و نیز سرعت چاپ بیشتری نسبت به دیگر دستگاه ها است.

مجهز به سیستم PLC و صفحه نمایشی لمسی سه زبانه می باشد و امکان انجام چاپ چند رنگ بدون نیاز به چرخ دنده را دارد.

نتیجه گیری

شما ابتدا باید نیازهای چاپی خود را بادقت شناسایی کنید و با توجه به نیازهای که در آینده برای کسب و کار شما در زمینه چاپ سیلک ایجاد می شود. دستگاه چاپ سیلک را انتخاب کنید. اما توجه داشته باشید شرکت چشم انداز سپاس با توجه به سابقه بیش از 30 ساله در صنعت  چاپ با کارشناس های مجرب خود در همه مراحل در کنار شماست و شما را برای خریدی مطمئن و راحت راهنمایی می کند. تجربه مشاوره با کارشناس های چشم انداز سپاس را از دست ندهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انواع دستگاه های چاپ سیلک" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انواع دستگاه های چاپ سیلک"، کلیک کنید.