برپایی بزرگترین نمایشگاه نوروزی صنایع دستی در کرمانشاه – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان

برپایی بزرگترین نمایشگاه نوروزی صنایع دستی در کرمانشاه - خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان

داریوش فرمانی در گفت وگو با خبرنگار وایتال اظهار کرد: نمایشگاه بزرگ صنایع دستی و سوغات در ورودی محوطه تاریخی طاق بستان به مناسبت عید نوروز افتتاح شد.

وی افزود: این نمایشگاه 34 غرفه دارد که در آن حدود 40 هنرمند از کرمانشاه تولیدات خود را در معرض نمایش و عرضه قرار داده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه تصریح کرد: گلیم بافی، گیوه بافی، چرم، میناکاری، ابزارآلات فلزی، البسه محلی، جاجیم بافی، نمد، ارغوان، سفال و سرامیک، سوخت روی چوب و… از جمله رشته هایی است که در این نمایشگاه عرضه شده است.

فرمانی هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی صنایع دستی کرمانشاه و کمک به فروش هنرمندان صنایع دستی عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه در اولین روز فعالیت خود مورد استقبال خوب گردشگران قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه با بیان اینکه این نمایشگاه در ایام نوروز از ساعت 8 صبح تا 23 شب پذیرای گردشگران نوروزی خواهد بود، عنوان کرد: نمایشگاه بزرگ صنایع دستی طاق بستان تا پایان تعطیلات نوروز دایر خواهد بود.

وی اعلام کرد: در محل راه آهن کرمانشاه نیز دو غرفه صنایع دستی در رشته های احجام چوبی و چرم دوزی برپا شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برپایی بزرگترین نمایشگاه نوروزی صنایع دستی در کرمانشاه – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برپایی بزرگترین نمایشگاه نوروزی صنایع دستی در کرمانشاه – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.