تجاوز به چپ در محور مریوان- سنندج 3 کشته برجای گذاشت

تجاوز به چپ در محور مریوان- سنندج 3 کشته برجای گذاشت

آفتاب نیوز :

عیسی گوهری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور مریوان ـ سنندج تیم گشت پلیس راه این محور برای امدادرسانی و بررسی بیشتر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه پژوه پارس با یک دستگاه پراید در محور در کیلومتر 36 محور مریوان- سنندج محدوده روستای شیخ شربتی با هم برخورد که در این تصادف متاسفانه راننده و 2 نفر سرنشین پراید جان خود را از دست دادند و 2 نفر سرنشین دیگر پراید و راننده پژوه پارس نیز مصدوم شدند.

رییس پلیس راه فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه علت تامه تصادف سرعت غیرمجاز و تجاوز به چپ جانب راننده پژو پارس تشخیص داده شده است، خاطرنشان کرد: شهروندان با سرعت مطمینه رانندگی کرده و از انحراف به چپ و تغییر ناگهانی مسیر خودداری کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تجاوز به چپ در محور مریوان- سنندج 3 کشته برجای گذاشت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تجاوز به چپ در محور مریوان- سنندج 3 کشته برجای گذاشت"، کلیک کنید.