دردسرسازی تعدد سامانه های برای فعالان اقتصادی

دردسرسازی تعدد سامانه های برای فعالان اقتصادی

رییس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به تعدد سامانه ها در ایران و قطع شدن مقطعی آن ها، گفت که سامانه ها برای تسهیل ساخته شدند، اما در حال حاضر تبدیل به سد شده اند.

به گزارش وایتال، محمود نجفی عرب در پانزدهمین نشست هییت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران اظهار کرد: بیش از 52 سامانه در کشور داریم که خیلی از آن ها یک روز در میان قطع هستند. این در حالی است که در دنیا هم معمولا سامانه ها یکی می شود.

وی با بیان اینکه سامانه ها برای تسهیل ساخته شدند، اما در حال حاضر تبدیل به سد شده اند، گفت: یکی از بیشترین ارتباطات فعالان اقتصادی با حوزه استاندارد است. عضویت ایران در اتحادیه بین المللی اعتبارسنجی آزمایشگاه ها از نظر هزینه و زمان به نفع کشور است و دیگر نیازی نیست شرکت ها و تجار برای تعیین استانداردها معطل سازمان های بین المللی باشند.

نجفی عرب ادامه داد: بیش از 110 کشور عضو این اتحادیه هستند، بنابراین عضویت ایران در آن توسعه صادرات را به دنبال دارد.

ادامه دارد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دردسرسازی تعدد سامانه های برای فعالان اقتصادی" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دردسرسازی تعدد سامانه های برای فعالان اقتصادی"، کلیک کنید.