دستگیری جاعل با ۱۰۰ سند جعلی

دستگیری جاعل با ۱۰۰ سند جعلی

به گزارش خبرگزاری وایتال استان همدان، سرهنگ هادی نجفی صالح با اعلام این خبر افزود: در پی اخبار واصله از منابع و مخبرین مبنی بر فعالیت شخصی در خصوص صدور اسناد جعلی مجوز ساخت و ساز در باغ های حاشیه شهر، ماموران کلانتری ۲۱ بررسی موضوع را در دستور کار پلیس قرار دادند.

وی گفت: با هماهنگی قضائی، در بازرسی از منزل این شخص، تعداد ۱۰۰ سند جعلی مجوز ساخت و ساز باغ ها کشف و متهم به همراه اسناد به دست آمده تحویل مرجع قضائی شد.

رئیس پلیس شهر همدان از شهروندان خواست با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان پلیس در برقراری نظم و امنیت این شهرستان باشند.

۴۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری جاعل با ۱۰۰ سند جعلی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری جاعل با ۱۰۰ سند جعلی"، کلیک کنید.