رشد ۴۰ درصدی ثبت قرارداد اجاره مسکن در خودنویس/ثبت ۵۹۴ هزار قرارداد در دولت سیزدهم

رشد ۴۰ درصدی ثبت قرارداد اجاره مسکن در خودنویس ثبت ۵۹۴ هزار قرارداد در دولت سیزدهم

مدیر سامانه خودنویس اعلام کرد: رشد ۴۰ درصدی ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس را در دولت سیزدهم شاهد هستیم و از ابتدا تاکنون ۵۹۴ هزار قرارداد اجاره در این سامانه به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری وایتال، مهدی ساسانی در نشستی خبری بازار مسکن در دولت سیزدهم؛ گفت: راه اندازی سامانه خودکار براساس قانون است که در دولت سیزدهم  توسعه داده شده است.

ساسانی گفت: وزارت راه در گذشته  سامانه ثبت اسناد و املاک را تحویل گرفته که بر اساس قانون باید امکان ثبت معاملات عمومی مردم را نیز فراهم می‌کرد. این سامانه با نام تجاری خودنویس است و از ۳ خرداد با قرارداد‌های اجاره آغاز به کار کرده است.

به گفته معاون وزیر راه؛ تاکنون ۵۹۴ هزار قراداد اجاره توسط مردم و مشاوران املاک در سامانه خودنویس  ثبت شده و در دولت سیزدهم رشد ۴۰ درصدی داشته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رشد ۴۰ درصدی ثبت قرارداد اجاره مسکن در خودنویس/ثبت ۵۹۴ هزار قرارداد در دولت سیزدهم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رشد ۴۰ درصدی ثبت قرارداد اجاره مسکن در خودنویس/ثبت ۵۹۴ هزار قرارداد در دولت سیزدهم"، کلیک کنید.