سه گزینه پیشنهادی مجمع نمایندگان گیلان برای استانداری مشخص شد

سه گزینه پیشنهادی مجمع نمایندگان گیلان برای استانداری مشخص شد

همزمان با فعالیت و رایزنی احزاب و گروه‌های سیاسی، پروژه انتخاب استاندار جدید گیلان وارد فاز جدیدی شده است.

شنیده‌های خبرنگارخبرانلاین گیلان از نهایی شدن سه گزینه پیشنهادی مجمع نمایندگان استان برای استانداری گیلان در آخرین جلسه این مجمع حکایت دارد.

هادی حق‌شناس استاندار پیشین گلستان و نماینده اسبق بندرانزلی، جبار کوچکی‌نژاد نماینده پنج دوره مردم رشت در مجلس و اکبر بهنام‌جو استاندار پیشین اردبیل، سه گزینه پیشنهادی مجمع نمایندگان هستند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان پیش‌تر نسبت به هماهنگی کامل نمایندگان با آیت‌الله فلاحتی و سایر نهادها برای معرفی گزینه‌های پیشنهادی استانداری به وزارت کشور خبر داده بود.

گفتنی است از میان سه گزینه پیشنهادی مجمع نمایندگان استان، نام هادی حق شناس در میان گزینه‌های پیشنهادی اصلاح‌طلبان گیلان نیز دیده می‌شود.

باید تا انتخاب معاون سیاسی وزارت کشور منتظر ماند و دید که در نهایت کدام‌یک از گزینه‌های پیشنهادی افراد، جناح‌ها و گروه‌های سیاسی، به عنوان استاندار گیلان در دولت چهاردهم معرفی و منصوب خواهد شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سه گزینه پیشنهادی مجمع نمایندگان گیلان برای استانداری مشخص شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سه گزینه پیشنهادی مجمع نمایندگان گیلان برای استانداری مشخص شد"، کلیک کنید.