مادورو برنده جنگ اوکراین را اعلام کرد

مادورو برنده جنگ اوکراین را اعلام کرد

به گزارش وایتال، «نیکولاس مادورو»، رییس جمهور ونزویلا گفت روسیه در جنگ اوکراین در حال کسب پیروزی بوده و حتی به لحاظ اقتصادی قدرتمندتر شده است.

به گزارش وایتال، مادورو در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی گفت: «امروز روسیه در حال پیروز شدن در میدان نبرد در اوکراین و شکست دادن تمامی کشورهای غربی است. جنگی که غرب و ناتو در اوکراین به راه انداختند غیراخلاقی است.»

رییس جمهور ونزویلا خاطرنشان کرد، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه «کاملا کنترل وضعیت کنونی را در دست داشته و پیشتر گفت که اوکراین اجازه شروع مذاکرات صلح را پیدا نمی کند.»

مادورو اضافه کرد: «جنگی که آمریکا و ناتو در اوکراین علیه روسیه به راه انداختند دیگر برای آمریکا قابل تحمل نیست.»

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مادورو برنده جنگ اوکراین را اعلام کرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مادورو برنده جنگ اوکراین را اعلام کرد"، کلیک کنید.