مسکو از تماس با تهران درباره پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی خبر داد

مسکو از تماس با تهران درباره پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی خبر داد

به گزارش وایتال به نقل از وایتال، رژیم صهیونیستی در اول آوریل یک حمله هوایی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق انجام داد و ساختمان آن را ویران کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ریابکوف به خبرنگاران گفت: «ما در تماس دایمی [با ایران] هستیم و در داخل بریکس نیز انتظار می رود در آینده نزدیک گفت وگوهای جدید و عمیقی درباره طیف وسیعی از مسایل مربوط به خاورمیانه انجام شود.»

این دیپلمات افزود: روسیه حمله اسراییل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم می کند و معتقد است که چشم پوشی از اقدامات اسراییل در خاورمیانه که هسته اصلی سیاست واشنگتن است، تا حد زیادی عامل اصلی تراژدی های بیشتر و بیشتر شده است.

31010

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسکو از تماس با تهران درباره پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی خبر داد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسکو از تماس با تهران درباره پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی خبر داد"، کلیک کنید.