نرخ لباس فرم مدارس در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

نرخ لباس فرم مدارس در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

به گزارش خبرگزاری وایتال استان چهارمحال وبختیاری، بیژن بهرامی افزود:مدارس ملزم به اعلام نرخ فرم مدارس به خانواده‌ها هستند و اولیا امکان شکایت از کیفیت دوخت؛ جنس پارچه و یا قیمت لباس مدرسه را دارند.

بهرامی با اشاره به اینکه تعیین نرخ فرم مدارس بر عهده اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بود که با هماهنگی اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه انجام شده است، افزود: علاوه بر بازرسان صمت، آموزش و پرورش و بازرسان اتاق اصناف هم بر روند قیمت و فروش لباس‌های مدارس نظارت دارد و مدارس موظف هستند شماره بازرسی را برای آگاهی بخشی به خانواده‌ها در مدارس اعلام کنند.

وی افزود: بر همین اساس هر دست لباس فُرم مقطع پیش‌دبستانی برای دختران ۴۲۵ هزار تومان و برای پسران ۳۹۰ هزار تومان تعیین شد.

بهرامی تصریح کرد: این نرخ‌گذاری در دوره اول ابتدایی دخترانه ۴۸۸ هزار تومان و برای پسران ۴۴۰ هزار تومان اعلام شده است.

وی یادآور شد: بهای لباس فُرم مدارس در دوره دوم ابتدایی برای دختران ۵۵۰ هزار تومان و برای پسران ۴۸۸ هزار تومان مشخص شد.

معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: این قیمت در مقاطع دوره اول متوسطه دختران ۵۸۰ هزار تومان و برای پسران بانخ بوریا نخ صد ۳۰۰ هزار تومان و با نخ مهنام و مه فاستون ۴۰۰ گرم پسرانه ۴۵۵ هزارتومان مصوب شده است.

بهرامی گفت: این نرخ برای دوره دوم متوسطه دخترانه ۶۱۰ هزار تومان و پسرانه با بوریا نخ صد ۳۱۵ هزار تومان مهنام و مه فاستون ۴۹۵ هزار تومان تعیین شده است.
وی اظهار داشت: براساس مصوبه قیمت‌گذاری لباس فُرم مدارس چهارمحال و بختیاری جلیقه برای مقطع پیش‌دبستانی ۹۷ هزار تومان ، دوره اول ابتدایی ۱۰۵ هزار تومان، دوره دوم ابتدایی ۱۱۵ هزار تومان تعیین شد.  

وی تصریح کرد: خانواده های در صورت مشاهده هر تخلفی مراتب را از طریق ۱۲۴ اطلاع دهند. وی گفت: تهیه لباس فرم مدارس تنها به دلیل یکسان‌سازی و نظم بخشی در مدارس و یکدست بودن دانش‌آموزان است و تهیه لباس دانش‌آموزی به تولیدکنندگان استان نیز در کسب درآمد کمک خواهد کرد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نرخ لباس فرم مدارس در چهارمحال و بختیاری اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نرخ لباس فرم مدارس در چهارمحال و بختیاری اعلام شد"، کلیک کنید.