نمایشگاه های فروش بهاره آذربایجان غربی در ارومیه و میاندوآب برگزار خواهدشد

نمایشگاه های فروش بهاره آذربایجان غربی در ارومیه و میاندوآب برگزار خواهدشد

به گزارش وایتال آذربایجان غربی، به گفته معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت آذربایجان غربی امسال نمایشگاه فروش بهاره ویژه ماه رمضان و عید نوروز در شهرستان های ارومیه و میاندوآب برگزار می شود.

وی اضافه کرد: تخفیف های ارایه شده، قیمت مناسب، کیفیت خوب، بازرسی و نظارت بر قیمت و توزیع کالا از مهمترین شاخصه های برگزاری این نمایشگاه است و مکان برگزاری این نمایشگاه در ارومیه در محل شرکت نمایشگاه های بین المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی ارومیه و در شهرستان میاندوآب در محل سایت نمایشگاهی این شهرستان واقع در خیابان امام(ره) میاندوآب است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به ایجاد بستر لازم جهت عرضه مستقیم کالا در شهرهای فاقد سایت نمایشگاهی افزود: بجز ارومیه و میاندوآب در 7 شهرستان با مدیریت اتاق های اصناف 560 واحد جهت عرضه مستقیم کالا تعیین گردیده است.

فرهمند گفت: 400 غرفه در استان فروش فوق العاده خواهند داشت که از این تعداد 150 غرفه متعلق به واحدهای صنفی و 250 غرفه مربوط به فروشگاه های زنجیره ای است.

گفتنی است، نمایشگاه فروش بهاره در ارومیه از 15 تا 21 اسفند در 220 غرفه به مدت 7 روز و در شهرستان میاندوآب از 5 تا 25 اسفند در 200 غرفه بمدت 20 روز از ساعت 16 تا 22 برگزار می شود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نمایشگاه های فروش بهاره آذربایجان غربی در ارومیه و میاندوآب برگزار خواهدشد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نمایشگاه های فروش بهاره آذربایجان غربی در ارومیه و میاندوآب برگزار خواهدشد"، کلیک کنید.