هشدار سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی نسبت به بارش های سنگین – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان

هشدار سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی نسبت به بارش های سنگین - خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری وایتال، مهیا بودن یکی از حساس ترین شاخص های دخیل در وقوع بارش های رگباری – تندری در آذربایجان و استان های شمالغرب کشور طی ساعات پیش رو پیش بینی شده است و احتمال بارش های غافلگیر کننده و وقوع حوادثی ناشی از بارش های شدید آنی، ریزش سنگین تگرگ، وقوع پی در پی رعدوبرق، اصابت صاعقه های مهیب و… را به شدت افزایش می دهد.

طی ساعات آینده از ظهر و عصر تا اواخر وقت امشب؛ در برخی مناطق شاهد رشد ابر، رگبار، رعدوبرق و محلا ریزش تگرگ، اصابت صاعقه و سایر حوادث متعاقب ناشی از فعالیت ابرهای همرفتی-جوششی خواهیم بود.

از نزدیک شدن و اتراق در حریم و بستر رودخانه ها، مسیل ها و دره های سیل گیر خودداری نموده و در صورت شنیدن صدای غرش آسمان در فضای باز، خود را از اصابت صاعقه ایمن کنید.

از بامداد امشب، در طول روز شنبه 5 خرداد و تا روز یکشنبه شاهد بارش سنگین در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل خواهیم بود و احتمال سیلابی شدن در برخی از شهرستانهای نیمه شرقی استان به ویژه شهرستان سراب (بارش بالای 30 میلی متر) بالا می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی نسبت به بارش های سنگین – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی نسبت به بارش های سنگین – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.