ورود و نصب دستگاه «ام آر آی» در بیمارستان توحید سنندج

ورود و نصب دستگاه «ام آر آی» در بیمارستان توحید سنندج

به گزارش خبرگزاری وایتال از سنندج، دکتر صدیق جدیدالاسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان اظهار کرد: دستگاه تصویربرداری ام آر آی فوق پیشرفته و تجهیزات آن جهت نصب و راه اندازی وارد بیمارستان توحید سنندج شد.

وی گفت: این دستگاه از نوع MRI 5.1 تسلا (SIEMENS) MAGNETOM ALTEA است که برای بهره برداری از آن به سه اتاق اصلی شامل مگنت، کنترل و تکنیک نیاز است که الحمدلله وضعیت ساخت این اتاق ها در بیمارستان در وضعیت پیشرفت صد در صدی قرار دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به پیشرفت 80 درصدی فضای پشتیبان اشاره نمود و گفت: با تلاش های صورت گرفته چیلر و ups راه اندازی شده است.

دکتر جدیدالاسلامی از نصب دستگاه ام آر ای مذکور توسط نماینده شرکت زیمنس در ایران(شرکت فناوری آزمایشگاهی) خبر داد و تصریح نمود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، راه اندازی و آموزش کاربری بعد از اتمام عملیات ساختمانی فضای پشتیبان شروع و ان شالله در اردیبهشت ماه 1403 انجام خواهد گرفت.

وی گفت: با بهره برداری از این دستگاه نیاز هم استانی های عزیز به خدمات تشخیصی با دستگاه ام آر ای مرتفع می گردد.

شایان ذکر است در حال حاضر مجموعا 9 مرکز ام آر آی دانشگاهی و غیردانشگاهی شامل 5 مرکز ام آر آی در مراکز درمانی تابعه دانشگاه شامل بیمارستان های کوثر و بعثت سنندج، امام خمینی(ره) سقز، بوعلی مریوان و شهید بهشتی قروه و چهار مرکز غیر دانشگاهی در سنندج شامل شفا، شهید بهشتی، تامین اجتماعی و آرا دایر و آماده ارایه خدمات هستند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورود و نصب دستگاه «ام آر آی» در بیمارستان توحید سنندج" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورود و نصب دستگاه «ام آر آی» در بیمارستان توحید سنندج"، کلیک کنید.