پروژه آبرسانی به شهرستان بیجار افتتاح شد – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان

پروژه آبرسانی به شهرستان بیجار افتتاح شد - خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وایتال، فرماندار بیجار عصر سه شنبه در آئین افتتاح پروژه آبرسانی از چاه سیدان به شهر بیجار اظهار کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای دولت است.

محبیان افزود: پروژه آبرسانی از چاه سیدان اقدام ارزشمندی برای تأمین آب شرب روستاهای بیجار است.

وی خاطر نشان کرد: با بهره‌برداری از این طرح، شهر بیجار و روستاهای سیدان، خورخوره، قره پالچوق، تازه آباد، ایده لو، قزلعلی، قشلاق خانه و دولت کند از نعمت آب شرب بهره مند شدند.

محبیان افزود: اجرای خط انتقال سایز ۲۵۰ به طول ۴ کیلومتر، حفر یک حلقه چاه به عمق ۲۰۰ متر و آبدهی ۴۰ لیتر در ثانیه، احداث ۵ باب حوضچه از جمله اقدامات انجام شده در این طرح است.

پروژه آبرسانی از چاه سیدان به شهر بیجار با حضور بخشدار مرکزی و سایر مسؤولان افتتاح شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پروژه آبرسانی به شهرستان بیجار افتتاح شد – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پروژه آبرسانی به شهرستان بیجار افتتاح شد – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.