پیام تبریک رئیس سازمان ثبت احوال برای روز خبرنگار

پیام تبریک رئیس سازمان ثبت احوال برای روز خبرنگار

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش وایتال، در پیام هاشم کارگر برای تبریک روز خبرنگار آمده است: « هفدهم مرداد، سالروز شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، یادآور مجاهدت‌های زنان و مردانی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ ” آگاهی بخشی و تبیین” را بر دوش کشیده و وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده‌اند.

خبرنگاران، در خط مقدم جبهه جنگ نرم رسانه‌ای، مسئولیت سنگین و خطیر آگاهی بخشی به جامعه را بر عهده دارند و اطلاع رسانی دقیق، شفاف و با تحلیل های صحیح از وقایع و حقایق، نجاتبخش و هدایتگر جامعه هستند.

با گرامیداشت روز خبرنگار، از تلاش های مجدانه و ارزشمند خبرنگاران عرصه اطلاع رسانی در اعتلای سطح افکار عمومی جامعه، تشکر و قدردانی و توفیقات روز افزون تلاشگر ان این عرصه را در انجام رسالت خویش از خداوند متعال مسئلت دارم.»

پایان خبر وایتال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام تبریک رئیس سازمان ثبت احوال برای روز خبرنگار" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام تبریک رئیس سازمان ثبت احوال برای روز خبرنگار"، کلیک کنید.