گشایش سرای نوآوری فناوری های نوین شیلات و علوم دریایی

در حاشیه رویداد صدرا آبادان انجام شد؛

گشایش سرای نوآوری فناوری های نوین شیلات و علوم دریایی

همزمان با رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان، سرای نوآوری فناوری های نوین شیلات و علوم دریایی این دانشگاه گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری وایتال، مراسم گشایش نخستین نمایشگاه رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) با حضور صاحبان صنایع و شرکت های تولیدی و دانش بنیان، امام جمعه، فرماندار، دانشگاهیان، جمعی از مسیولان استانی و شهری آبادان و خرمشهر و استقبال پرشور دانشجویان و استادان در سالن آمفی تیاتر و ساختمان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان برگزار شد. 

در این برنامه که تا پایان امروز ادامه دارد، نمایندگان بیش از 20 سازمان، شرکت و صنایع شاخص منطقه در نمایشگاه رویداد صدرا با محور صنعت، دانشگاه، راه اشتغال حضور دارند.

همزمان با این رویداد سرای نوآوری فناوری های نوین شیلات و علوم دریایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان نیز گشایش یافت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گشایش سرای نوآوری فناوری های نوین شیلات و علوم دریایی" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گشایش سرای نوآوری فناوری های نوین شیلات و علوم دریایی"، کلیک کنید.