کشف یک دستگاه خودرو سرقتی در اسدآباد – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان

کشف یک دستگاه خودرو سرقتی در اسدآباد - خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری وایتال، سرهنگ مصیب شاهملکی در این رابطه اظهار داشت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه فردی پس از سرقت یک دستگاه خودرو سواری پراید از شهر همدان و انتقال آن به اسدآباد، قصد فروش آن را داشته، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع ضمن هماهنگی با مراجع قضایی به محل عزیمت و با مشاهده خودرو آن را توقیف و راننده که احدی از سارقین حرفه ای و دارای سوابق متعدد سرقت بود دستگیر شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ، گفت: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و مراتب پیدایش خودرو به اطلاع مالباخته رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف یک دستگاه خودرو سرقتی در اسدآباد – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف یک دستگاه خودرو سرقتی در اسدآباد – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.