برف و باران در 17 استان کشور/ جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال تا سه شنبه مسدود

برف و باران در 17 استان کشور/ جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال تا سه شنبه مسدود

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش برف و باران در 17 استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با وایتال ، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با اشاره به وضعیت جوی افزود: در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، کردستان، زنجان، قزوین، گلستان، سمنان، البرز، تهران، مازندران، کرمانشاه، خراسان جنوبی، کرمان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش برف، باران و مه گرفتگی مشاهده شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره مسدودیت محور  چالوس و آزادراه تهران – شمال، اظهار کرد: از امروز یکشنبه 6 صبح، محور چالوس و آزادراه تهران – شمال در مسیر رفت و برگشت تا ساعت 24 روز سه شنبه اول اسفندماه مسدود است.

شیرانی گفت: تردد در محورهای شمالی روان است و شاهد بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات هستیم.

پایان خبر وایتال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برف و باران در 17 استان کشور/ جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال تا سه شنبه مسدود" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برف و باران در 17 استان کشور/ جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال تا سه شنبه مسدود"، کلیک کنید.