حضور پرشور در انتخابات، ضامن حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران

تحلیل گر مسایل سیاسی عنوان کرد؛

حضور پرشور در انتخابات، ضامن حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران

استاد دانشگاه و تحلیل گر مسایل سیاسی گفت: همه با حضور جدی و پرشور خود در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، باید در حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران کوشا باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری وایتال، نشست تخصصی با موضوع دموکراسی و آزادی در ایران یا آمریکا به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و بسیج دانشجویی و با حضور جمعی از دانشجویان، کارکنان و استادان دردانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

سیدهاشم میرلوحی استاد دانشگاه و تحلیل گر مسایل سیاسی در این نشست اظهار کرد: همه با حضور جدی و پرشور خود در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، باید در حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران کوشا باشیم. بر اساس تاریخ مدون آمریکا از آغاز تاکنون، دموکراسی و آزادی که آمریکا مدعی آن بوده، وجود نداشته و برعکس آن جمهوری اسلامی ایران در عمل ثابت کرده که از آغاز تاکنون مهد دموکراسی و آزادی است.

وی با اشاره به اینکه بیش از چهار دهه از دورانی که آمریکا و قبل از آن مادرش انگلیس با گماردن مزدورانی در ایران جولان می دادند، می گذرد، بیان کرد: محمدرضا و پدرش، مزدوران و دست پرورده های غرب بودند که در ایران حکومت می کردند تا اینکه در 22 بهمن ماه سال 1357 مردم ایران تصمیم گرفتند تا اوضاع و احوال مملکت را به رهبری امام راحل تغییر دهند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: ملت ایران باید در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ادامه حیات ایران دخیل باشند؛ زیرا بهای سنگینی برای این نظام پرداخت شده و جوانان زیادی را در این راه از دست داده ایم. همچنین از حضور و انتظار دشمنان انقلاب در پشت مرز های این کشور نباید غافل شد.

میرلوحی توضیح داد: پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد تا ملت های مختلف ازجمله آمریکای جنوبی در حیاط خلوت خود بیدار شوند که می توانند در مقابل زورگویی ها ایستادگی کنند و سرنوشت خود را در اختیار گیرند و اجازه ندهند کشور های مانند انگلیس، آمریکا و فرانسه یک مزدوری را در سرزمین هایشان بگمارند.

وی گفت: با شرکت گسترده در انتخابات اجازه نخواهیم داد مستکبران غرب مجدداً به کشور ورود پیدا کنند. باید خیلی جدی باشیم و نگذاریم آمریکا از رای های باطله و سفید سوء استفاده کند و با جولان دادن آنها را به نام و به نفع خود تمام کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور پرشور در انتخابات، ضامن حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور پرشور در انتخابات، ضامن حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران"، کلیک کنید.