کشف 15 قبضه سلاح جنگی از قاچاقچیان سلاح و مهمات در ایلام – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان

کشف 15 قبضه سلاح جنگی از قاچاقچیان سلاح و مهمات در ایلام - خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وایتال، عبدالوهاب بخشنده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام عصر شنبه در گفت و گو با رسانه ها از کشف و ضبط 15 قبضه سلاح جنگی شامل 10 قبضه کلاشینکف، 1 قبضه سیمینوف و 4 قبضه شکاری از قاچاقچیان سلاح و مهمات در شهرستان دهلران خبر داد.

وی اظهار داشت: این کشفیات طی عملیاتی مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) و مامورین هنگ مرزی شهرستان دهلران صورت گرفته است.

بخشنده افزود: با توجه به حساسیت موضوع برخورد قاطع با قاچاقچیان سلاح و مهمات از ابتدای سال جاری به صورت ویژه در دستور کار دادستانی قرار داشته و تاکنون طی چندین عملیات، تعداد قابل توجهی سلاح و مهمات از قاچاقچیان کشف و ضبط و برای خاطیان پرونده قضایی تشکیل گردیده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 15 قبضه سلاح جنگی از قاچاقچیان سلاح و مهمات در ایلام – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 15 قبضه سلاح جنگی از قاچاقچیان سلاح و مهمات در ایلام – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.