گشایش نخستین خانه یاریگران زندگی با اعتبار 20 میلیارد ریال در سمنان

گشایش نخستین خانه یاریگران زندگی با اعتبار 20 میلیارد ریال در سمنان

به گزارش خبرگزاری وایتال استان سمنان، آیین گشایش نخستین خانه بازیگران زندگی با مشارکت آموزش و پرورش و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان پیش از ظهر پنج شنبه 24 اسفند 1402 با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار، سیدجمال وزیری مدیرکل آموزش و پرورش، محمد بهرامی فرماندار، جعفر معینیان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان در خیابان شهید باهنر سمنان گشایش یافت.

آموزش سرآمد باید زمینه ساز تربیت نیروی انسانی شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید سعید باستانی، تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن را به فال نیک گرفت و گفت: عصر امروز، عصر شکوفایی هوش هیجانی و تجربه گرایی و اسلحه شناسی جنگ نرم برای دانش آموزان است.

وی اظهار داشت: در عصر حاضر، آموزش سرآمد، مخرج همه پیشرفت ها، اساس توسعه منابع انسانی و به عنوان سنگر دفاع در برابر جنون تکنولوژی، ضامن و تامین کننده آینده نظام و با سه ضلع مثلث «آموزش»، «پدر و مادر» و «مدرسه و معلم» شکل می گیرد و پلی است که ما را از آموزش محوری صفر به کارآفرینی، مهارت ورزی و انسانیت گرایی حرکت می دهد و باید زمینه ساز تربیت نیروی انسانی شود.

وزیری افزود: امروز باید از سلطه گری آموزش صفر فاصله گرفته و فرزندان خود را در مدرسه احتیاج پرورش دهیم و این مکان به همین منظور تعبیه شده تا دانش آموزان در قالب اردوی یک روزه با پیامدهای اعتیاد و آسیب های اجتماعی آن آشنا شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان تصریح کرد: امید است که از مجموعه «خانه یاریگران زندگی» که در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و زیربنای 700 متر مربع با سرمایه گذاری بالغ بر 20 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده، به منظور برپایی اردوهای یک روزه و توانمندسازی دانش آموزان استفاده شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سمنان در ابتدای سخنانش ضمن قدردانی از مدیرکل و مجموعه آموزش و پرورش استان اظهار داشت: خانه پیشگیری و همان یاریگران زندگی، برای دانش آموزان و خانواده آن ها در سراسر استان، تاسیس شده که با تخصیص اعتبارات در سایر شهرستان ها نیز راه اندازی خواهد شد.

معینیان افزود: خانه یاریگران زندگی از اتاق های مشاوره، آموزش، بازی برای کودکان و نوجوانان و نمایشگاه برخوردار است.

وی افزود: ارایه آموزش های ترویجی و برگزاری فعالیت های اردویی، هنری و ورزشی ویژه دانش آموزان ازجمله برنامه های این مجموعه است.

معینیان در پایان سخنانش یادآور شد: طرح نوروزی جمع آوری معتادان متجاهر، پیشگیری از اعتیاد و جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر در فروردین 1403 در استان اجرایی خواهد شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گشایش نخستین خانه یاریگران زندگی با اعتبار 20 میلیارد ریال در سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گشایش نخستین خانه یاریگران زندگی با اعتبار 20 میلیارد ریال در سمنان"، کلیک کنید.