مسیله معیشت معلمان باید در حد جایگاه این شغل تامین شود – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان

مسیله معیشت معلمان باید در حد جایگاه این شغل تامین شود - خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وایتال، گقارد منصوریان پیش از ظهر پنج شنبه در نشست با مدیر آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: از مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به جهت عنایت ویژه به مدارس ارامنه استان قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: متاسفانه دو بنیاد مهم خانواده و آموزش و پرورش در جامعه تغییر کرده است و امروزه به برخورد با دانش آموز ظرفیت بسیاری را نیاز دارد و از همین رو موضوع تربیت باید اولویت آموزش و پرورش باشد.

منصوریان اذعان داشت: باید پژوهش و واکاوی هایی در خصوص مسایل اجتماعی صورت پذیرد تا بتوانیم راهکارهای متناسب با آن پیشنهاد دهیم و از این چالش ها گذر کنیم.

منتخب مردمی حوزه انتخابیه مسیحیان ارمنی جنوب ایران بیان داشت: مسیله معیشت معلمان باید به نحوی تامین شود تا شان و جایگاه این شغل حفظ شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسیله معیشت معلمان باید در حد جایگاه این شغل تامین شود – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسیله معیشت معلمان باید در حد جایگاه این شغل تامین شود – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.