هوش مصنوعی وارد آیفون شد/ جزییات

هوش مصنوعی وارد آیفون شد/ جزییات

به گزارش خبرگزاری وایتال، به گزارش 9to5Mac، از امروز هوش مصنوعی Claude AI شرکت آنتروپیک برای کاربران آیفون دردسترس است. نسخه ی موبایلی Claude AI با چت های نسخه ی وب همگام سازی می شود تا بتوانید گفت وگو را از همان جایی که متوقف کرده اید، ادامه دهید.

براساس گزارش مجله فرهنگی وایتال، هوش مصنوعی شرکت آنتروپیک شامل قابلیت Vision است. به لطف این قابلیت می توان از هوش مصنوعی آنتروپیک برای تجزیه وتحلیل لحظه ای و درک محتویات و جزییات تصاویر استفاده کرد.

نسخه ی موبایلی Claude AI می تواند اشیاء و تصاویر و محیطی که به آن نشان می دهید، تجزیه وتحلیل کند.

اضافه شدن Claude AI به آیفون، خبر خوشی برای کاربران گوشی اپل است؛ بااین حال، طرفداران اپل به شدت منتظر برگزاری مراسم iOS 18 هستند. طبق ادعای افشاگران، در آن مراسم شاهد رونمایی هوش مصنوعی اختصاصی آیفون خواهیم بود.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هوش مصنوعی وارد آیفون شد/ جزییات" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هوش مصنوعی وارد آیفون شد/ جزییات"، کلیک کنید.