پل عنافچه شهرستان باوی تا دهه فجر افتتاح می شود

پل عنافچه شهرستان باوی تا دهه فجر افتتاح می شود

وایتال/خوزستان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به جزییات احداث پل دهستان عنافچه باوی، گفت: برنامه زمانبندی برای افتتاح این پل، دهه فجر امسال است.

رحمان بهرامی در گفت وگو با وایتال، اظهار کرد: در حال حاضر پل شناور دهستان عنافچه باوی، فعال است و مردم در حال استفاده از آن هستند.

وی افزود: در پایین دست پل شناور، پل اصلی رودخانه ای و ثابت در حال احداث است. این پل به صورت صندوقچه ای و فلزی، به طول 426 متر با پیشرفت فیزیکی بیش از 70 درصد است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برنامه زمان بندی برای افتتاح این پل، دهه فجر امسال است که در صورت تکمیل این پروژه دسترسی به حدود 70 روستا تسهیل می شود.

بهرامی یادآور شد: با پیگیری های استانداری، سازمان برنامه و بودجه و نمایندگان اهواز، 100 میلیارد تومان از سوی برنامه و بودجه و 100 میلیارد تومان از محل مسیولیت های اجتماعی نفت برای این پروژه ابلاغ شد که ابلاغ این اعتبارات، منجر به تسریع در ساخت پروژه شد اما برای اتمام پروژه در زمانبندی تعیین شده، حداقل 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

پایان خبر وایتال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پل عنافچه شهرستان باوی تا دهه فجر افتتاح می شود" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پل عنافچه شهرستان باوی تا دهه فجر افتتاح می شود"، کلیک کنید.