رییس جمهور ایران منبع الهام بی نظیری بود

رییس جمهور ایران منبع الهام بی نظیری بود

شرکت کنندگان در نخستین جشنواره بین المللی رسانه خورشید طی بیانیه ای، فقدان رییس جمهوری اسلامی ایران و هییت همراه را به ملت ایران تسلیت گفتند.

به گزارش وایتال به نقل از معاونت امور رسانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در بیانیه شرکت کنندگان در نخستین جشنواره بین المللی رسانه خورشید آمده است:

با اندوه عمیق، فقدان غم انگیز و ناگهانی جان باختن ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و 7 تن دیگر را به مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران، تسلیت عرض می کنیم.

در سفر اخیر به ایران برای شرکت در اولین جشنواره بین المللی رسانه خورشید، افتخار دیدار با آقای رییسی و شنیدن دیدگاه های وی در مورد جنگ روایت ها -که کشورش به عنوان نوعی تجاوز از سوی غرب با آن مواجه است- را داشتیم.

صراحت و قاطعیت ایشان در بیان اهمیت مقاومت و حقیقت در مواقع سختی تاثیر عمیقی بر ما گذاشت و تعهد ایشان به دفاع از حاکمیت و حقیقت منبع الهام بی نظیری بود.

در این لحظه دردناک، همبستگی خود را با خانواده محترم رییس جمهور، عزیزان ایشان به ویژه همسر ایشان سرکار خانم جمیله علم الهدی و همه مردم ایران اعلام می داریم. رهبری و شجاعت ایشان همیشه در خاطر ما باقی خواهد ماند و به عنوان چراغ راه مبارزه و امید برای همه کسانی است که به عدالت در تعیین سرنوشت مردم معتقدند. باشد که میراث او پابرجا باشد و چشم انداز او از یک ایران قدرتمند و مستقل، مردم این کشور را هدایت کند.

با احترام و هم دردی عمیق

زنان رسـانه ای آمـریکای لاتیـن شرکت کننده در نخستین جشنواره بین المللی رسانه خورشید

پایولا گیمنزو و اورسولا آستا از آرژانتین،

وروسکا کاوالارو، ماریا فرناندا بارتو و وایتال کریستینا براچو از ونزویلا،

مارتا رومرو، تاتیانا پرز، پایولا بارگاس و اریکا پریتو از کلمبیا،

یوماک اورتیز و سوفیا مونتویا از اکوادور،

هبا اسمیت از اروگویه.

پایان خبر وایتال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس جمهور ایران منبع الهام بی نظیری بود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس جمهور ایران منبع الهام بی نظیری بود"، کلیک کنید.