عملیات عمرانی ساخت مسجد محله آقاجان شهر کرمانشاه آغاز شد – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان

عملیات عمرانی ساخت مسجد محله آقاجان شهر کرمانشاه آغاز شد - خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وایتال، شامگاه چهارشنبه عملیات عمرانی ساخت مسجد محله آقاجان شهر کرمانشاه با حضور استاندار و مدیران دستگاه های متولی در این استان آغاز شد.

این مسجد به عنوان تنها مسجد محله آقاجان بر اثر زلزله سال 1396 کرمانشاه آسیب دیده بود که هر آن ممکن بود با یک زلزله در مقیاس کوچک تخریب و خسارات جانی و مالی را به وجود می آورد.

در سفر شهید آیت الله رییسی و هییت دولت به استان کرمانشاه در تاریخ 23 تیرماه 1401 و در جریان بازدید وزیر کشور از این محله دستور ساماندهی و بهسازی محله آقاجان خصوصاً این مسجد به عنوان پایگاه عبادی دینی مردم و قلب محله صادر شد.

گفتنی است، تفاهم نامه مشترکی فی مابین استاندار، رییس اوقاف استان و شهردار کرمانشاه برای ساخت و تخریب مسجد محله آقاجان به امضا رسیده است که طی این مراسم فاز جدید عملیات عمرانی و شروع به ساخت مسجد آغاز شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عملیات عمرانی ساخت مسجد محله آقاجان شهر کرمانشاه آغاز شد – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عملیات عمرانی ساخت مسجد محله آقاجان شهر کرمانشاه آغاز شد – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.