دستمزد و پاداش ویژه ریال به ام باپه

دستمزد و پاداش ویژه ریال به ام باپه

ستاره جدید ریال مادرید ماهیانه 15 میلیون یورو حقوق خالص به علاوه 100 میلیون یورو پاداش امضای قرارداد دریافت خواهد کرد.

به گزارش وایتال، سرانجام داستان انتقال کیلیان ام باپه به ریال مادرید بعد از سال ها به پایان رسید و این بازیکن فرانسوی رسما به تیم محبوبش پیوست. ام باپه بعد از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن و به عنوان بازیکن آزاد راهی سانتیاگو برنابیو شد.

روزنامه آس درباره حقوق این بازیکن فرانسوی نوشت: ام باپه حقوق 15 میلیون یوروی خالص دریافت می کند. او همچنین 80 درصد حق عکس و 100 میلیون یورو پاداش امضای قرارداد از ریال می گیرد.

ام باپه روزهای بسیار خوبی را با پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال فرانسه تجربه کرد. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا عنوانی است که این بازیکن فرانسوی سخت به دنبال آن است و به نظر می رسد که ریال به راحتی او را به این عنوان بزرگ خواهد رساند.

ریال مادرید 15 عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد و با آمدن ام باپه مدعی اصلی قهرمانی در این جام خواهد بود.

پایان خبر وایتال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستمزد و پاداش ویژه ریال به ام باپه" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستمزد و پاداش ویژه ریال به ام باپه"، کلیک کنید.