مجوز پذیرش بیماران بین الملل (IPD) در بیمارستان های کوثر و امیرالمومنین (ع) سمنان تمدید شد

مجوز پذیرش بیماران بین الملل (IPD) در بیمارستان های کوثر و امیرالمومنین (ع) سمنان تمدید شد

به گزارش خبرگزاری وایتال استان سمنان ،دکتر احسان حسین زاده بیان نمود: رییس محترم مرکز نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای خطاب به ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با توجه به نتایج ارزشیابی دانشگاه و ممیزی نهایی انجام شده، مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر و امیرالمومنین (ع) سمنان را حایز شرایط پذیرش بیماران بین الملل دانست.

وی ضمن قدردانی از رییس، کادر درمان و کارکنان مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر و امیرالمومنین (ع) و دست اندرکاران حوزه بین الملل دانشگاه، بیان نمود: جذب بیمار بین الملل، یکی از بسترها برای ارتقای کیفیت خدمات و نزدیک شدن به شاخص های بین الملل و در کنار آن ارزآوری و اقتصاد درمان است و ادامه پذیرش این بیماران در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه موجب شکوفایی اقتصاد و ارزآوری سایر سطوح شهری می شود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مجوز پذیرش بیماران بین الملل (IPD) در بیمارستان های کوثر و امیرالمومنین (ع) سمنان تمدید شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مجوز پذیرش بیماران بین الملل (IPD) در بیمارستان های کوثر و امیرالمومنین (ع) سمنان تمدید شد"، کلیک کنید.