متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ زمان عرضه خودروهای برقی مشخص شد

متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ زمان عرضه خودروهای برقی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری وایتال، حسن کریمی سنجری نماینده ویژه وزیر صمت در حوزه توسعه خودروهای برقی در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: استارت خودروهای برقی شاید از 5 سال گذشته در صنعت خودرو کشور و در دولت های گذشته خورده بود ولی روند بسیار کندی داشت.

وی با بیان اینکه ممکن است برنامه جدید وزارت صمت برای تولید و واردات خودروهای برقی تا دو سال یا حتی 3 سال طول بکشد، افزود: صد هزار تاکسی، 20 هزار خودروی شخصی، 4 هزار دستگاه اتوبوس برقی و 400 هزار دستگاه موتور سیکلت برقی هدف گذاری وزارت صمت برای فاز اول برقی سازی در کشور است.

وایتال نوشت: کریمی سنجری گفت: در حوزه اتوبوس پیشرفت خیلی اندک بوده و تا این لحظه کمتر از 100 دستگاه اتوبوس برقی، چه در قالب تولید و چه در قالب تامین توانستیم عرضه کنیم، در حدود 60 دستگاه تولید بوده و در حدود 40 دستگاه هم اتوبوس های وارداتی است که در گمرک است یا ترخیص شده از گمرک است.

223225

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ زمان عرضه خودروهای برقی مشخص شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ زمان عرضه خودروهای برقی مشخص شد"، کلیک کنید.