آیین نکوداشت سردار شهید سیدعباس موسوی در اهواز برگزار می شود

آیین نکوداشت سردار شهید سیدعباس موسوی در اهواز برگزار می شود

وایتال/خوزستان آیین نکوداشت جانباز دفاع مقدس خادم الشهدا و فعال مردمی عرصه ایثار و شهادت سردار رشید اسلام سیدعباس موسوی برگزار می شود.

این برنامه با رونمایی از کتاب و اکران مستند «سه شنبه های بی قراری» همراه است.

به گزارش وایتال، آیین نکوداشت حاضر روز یکشنبه 20  خرداد 1403 ساعت 20 در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان شکل می گیرد.

سردار شهید سید عباس موسوی در سال 1339 در منطقه حصیرآباد اهواز متولد شد و در دوران دفاع مقدس از همرزمان سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام صادق (ع)، بود و در اوایل دوران جنگ تحمیلی به همراه سردار شهید مجید سیلاوی سپاه حمیدیه را تشکیل داد.

این سردار که برادر گرانقدرش سید طاهر موسوی در دوران جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نایل آمد در یکی از عملیات های دوران دفاع مقدس بر اثر حمله شیمیایی رژیم بعث عراق به درجه جانبازی نایل شد.

پس از پایان دوران جنگ تحمیلی در سال 1379 به همراه شهید مدافع حرم سردار فاطمی اطهر هیات رهروان شهدا در اهواز را تشکیل داد و به فعالیت های فرهنگی و مذهبی پرداخت.

مراسم تشییع جانباز سردار سید عباس موسوی با حضور قشرهای مختلف مردم اردیبهشت ماه سال جاری در اهواز برگزار شد.

پایان خبر وایتال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آیین نکوداشت سردار شهید سیدعباس موسوی در اهواز برگزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آیین نکوداشت سردار شهید سیدعباس موسوی در اهواز برگزار می شود"، کلیک کنید.