طرح تشویقی تفکیک پسماند از مبدا در جزیره خارگ اجرا شد – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان

طرح تشویقی تفکیک پسماند از مبدا در جزیره خارگ اجرا شد - خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان

حسین احمدی در گفت وگو با خبرنگار وایتال اظهار داشت: پسماندها و زباله های تولید شده باعث می شود تا زیان های بهداشتی و اقتصادی زیادی برای جامعه به وجود آید.

وی افزود: تفکیک زباله فرایندی است که در آن زباله ها را از یکدیگر جدا کرده و به عناصر مختلف تفکیک می کنند تا انجام کارهایی مانند بازیافت، راحت تر انجام شود.

مدیر عملیات عمومی خارگ تصریح کرد: در راستای نهادینه سازی فرهنگ تفکیک پسماند از مبدا و همچنین توجه به محیط زیست، ایستگاه بازیافت پسماند خشک به همت واحد بازیافت این مدیریت در پارک شهید گودرزی راه اندازی شده است.

احمدی گفت: ساعات کار این غرفه از شنبه تا چهارشنبه است و در طرح مبادله پسماند خشک تفکیک شده به این غرفه ، همشهریان به ازای آن کالای بهداشتی، نوشت افزار و… دریافت می کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طرح تشویقی تفکیک پسماند از مبدا در جزیره خارگ اجرا شد – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طرح تشویقی تفکیک پسماند از مبدا در جزیره خارگ اجرا شد – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.