جان کربی: اسرائیل با تهدیدات جدی امنیتی مواجه است

جان کربی: اسرائیل با تهدیدات جدی امنیتی مواجه است

به گزارش وایتال سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا اذعان کرد که رژیم صهیونیستی همچنان با تهدیدات جدی ضد امنیت خود مواجه است.

به نقل از وایتال «جان کربی» در سخنانی که در شبکه تلویزیونی سی ان ان انعکاس یافت، افزود: ما به حمایت از تلاش‌ها برای پایان دادن به حملات وحشتناک در امتداد خط آبی (بین لبنان و فلسطین اشغالی) ادامه خواهیم داد.

این اظهارات مقام ارشد آمریکای در واکنش به حادثه مشکوک اصایت موشک به یک زمین فوتبال در مجدل شمس در جولان اشغالی بیان شده است که طی آن دست‌کم ۱۱ نفر کشته و ۴۰ نفر زخمی شدند.

حزب الله لبنان بر خلاف ادعای رژیم صهیونیستی، هر گونه دخالت در حادثه مجدل شمس را تکذیب و بر آمادگ برای مقابله با هر گونه تجاوز رژیم اشغالگر در واکنش به این حادثه تأکید کرده است.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جان کربی: اسرائیل با تهدیدات جدی امنیتی مواجه است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جان کربی: اسرائیل با تهدیدات جدی امنیتی مواجه است"، کلیک کنید.