عکاسی ثبت و نگارش نور است – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان

عکاسی ثبت و نگارش نور است - خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وایتال، سعید نوریان عصر دوشنبه در دورهمی عکاسان که در تالار اندیشه مشگین‌شهر برگزار شد اظهار کرد: عکاسی ثبت و نگارش نور است یعنی در حین اینکه عکسی ثبت می‌شود آن را می‌نویسید.

نوریان تصریح کرد: وقتی از نگاه و زاویه دید به عکس نگاه می‌کنیم برای آن داستان تعریف می‌کنیم و در فرد عام، احساس بر ادراک تأثیر می‌گذارد، در حالی که در هنرمند، ادراک بر احساس غلبه دارد.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: اگر بخواهیم فرهنگ و مفاهیم غنی انقلاب اسلامی ایرانی را و ارزش‌های اسلامی و فرهنگ و تمدن انقلاب اسلامی را به دنیا ثابت کنیم.

وی افزود: بهترین زبان و وسیله برای انتقال این مفاهیم زبان عکاسی است یعنی می‌توانیم به آسانی مشگین‌شهر را عین بهشت در هر زمان با عکس‌هایمان تعریف و تمجید کنیم و زمینه‌ای به وجود بیاوریم که گردشگران و حتی هنرمندان کشورهای دیگر بر خود واجب بدانند که از مشگین‌شهر دیدن کنند.

نوریان بیان کرد: انتخابات انجمن هنرهای تجسمی به زودی برگزار خواهد شد و هنرهای تجسمی شامل نقاشی، گرافیک و خوشنویسی است و تا ۳۱ مرداد فرصت داریم تا در انتخابات شرکت کنیم و یک ویژگی خاص که دارد شهرستان‌ها هم سهیم هستند و در سطح استان دو انجمن انتخاباتش برگزار و ثبت شده است که از مشگین‌شهر در هر دو انجمن هیئت مدیره داریم.

گفتنی است، دومین همایش بزرگ روز جهانی عکاسی، که به همت کانون عکس انجمن سینمای جوانان و اداره ارشاد اسلامی مشگین‌شهر برگزار شد، فرصتی برای بررسی و تحلیل آثار هنرمندان بزرگ و همچنین بحث در مورد مفاهیم عمیق‌تر هنر عکاسی است.

به گزارش خبرنگار وایتال در پایان همایش از هنرمندان عکاس مشگین شهر تجلیل شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکاسی ثبت و نگارش نور است – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکاسی ثبت و نگارش نور است – خبرگزاری وایتال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.