شیعیان با وجود تهدید دشمنان در پیاده‌روی اربعین قدرت‌نمایی می‌کنند

شیعیان با وجود تهدید دشمنان در پیاده‌روی اربعین قدرت‌نمایی می‌کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی تأکید کرد: با وجود تهدید دشمنان و تکفیری‌ها، استقبال مردم از اربعین حسینی بیشتر شده و با حضور در این پیاده‌روی، شیعیان قدرت‌نمایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری وایتال، مراسم بزرگداشت اربعین حسینی با حضور علی کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی، اعضای هیئت رئیسه، کارکنان و اعضای بسیج دانشجویی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در حاشیه این نشست در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فناوری وایتال برپایی اربعین حسینی را نماد اقتدار و قدرت نمایی شیعیان دانست و ابراز امیدواری کرد که با تمهیداتی که در ستاد مرکزی بزرگداشت اربعین حسینی اندیشیده می‌شود، اربعین امسال به مثابه سال‌های قبل باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود.

کریمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس درباره اهمیت اربعین حسینی بیان کرد: اربعین حسینی علاوه بر اینکه یک موضوع عبادی و زیارتی است در سال‌های اخیر تبدیل به مانوری برای قدرت‌نمایی شیعیان در جهان به‌خصوص برای شیعیان ایران و عراق شده است.

وی یادآور شد: با وجود تهدید دشمنان و تکفیری‌ها، استقبال مردم از اربعین حسینی بیشتر شده و با حضور در این پیاده‌روی، شیعیان قدرت‌نمایی می‌کنند.

عضو شورای فرهنگی شهرستان ممسنی تأکید کرد: لازم است دانشگاهیان و اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه با تمام وجود و با امکانات کامل شرایط را برای متقاضیان اربعین حسینی مهیا کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شیعیان با وجود تهدید دشمنان در پیاده‌روی اربعین قدرت‌نمایی می‌کنند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شیعیان با وجود تهدید دشمنان در پیاده‌روی اربعین قدرت‌نمایی می‌کنند"، کلیک کنید.