میزان افزایش حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۴ اعلام شد/ اعلام جزییات

میزان افزایش حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۴ اعلام شد/ اعلام جزییات

به گزارش خبرگزاری وایتال، عباس قدرتی با اشاره به بخشنامه تدوین بودجه و افزایش حقوق کارکنان دولت اظهار کرد: مردم دغدغه‌های بسیاری داشتند و قبل از روی کار آمدن دولت آن را ارائه داده‌اند.

وایتال نوشت: وی افزود: کمیسیون یک‌سری موارد را به وزیر اقتصاد گفته است؛ ضمن این که تورم با میزان حقوق همخوانی ندارد.

قدرتی ادامه داد: یک استاد دانشگاه پایه یک ۲۰ میلیون تومان دریافت می‌کند؛ بنابراین باید تورم را کاهش داده و حقوق‌ها را افزایش دهیم تا رفاهیات فراهم شود.

این نماینده مجلس افزود: ذهن ما نیز درگیر پیش‌بینی منابع مالی است. جلسه‌ای هم احتمالاً خواهیم داشت و بدین صورت نیست که قولی بدهیم و عمل نکنیم.

وی با بیان این که زندگی مردم با این ارقام نمی‌چرخد، اضافه کرد: سعی داریم حقوق را ۲۰ تا ۴۰ درصد افزایش دهیم؛ البته سقفی را برای مدیران در نظر می‌گیریم تا مردم حداقل حقوق را دریافت کنند.

قدرتی گفت: از همین تریبون قول خواهم داد بودجه ۱۴۰۴ بسیار حرفه‌ای و تخصصی خواهد بود.

۲۲۳۲۲۵

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "میزان افزایش حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۴ اعلام شد/ اعلام جزییات" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "میزان افزایش حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۴ اعلام شد/ اعلام جزییات"، کلیک کنید.