اسب آبی سرگردان در خیابان های این شهر+ عکس

نادیا زکالوند: ساکنان «گرسی پارک» -Grassy Park- حومه شهر کیپ تاون، اسب آبی سرگردانی در خیابان ها دیدند که بعد معلوم شد این حیوان، بخشی از حصار حفاظتگاه طبیعی روندولیی را شکسته و از این منطقه فرار کرده است. آنها با پلیس تماس گرفتند و وجود این اسب آبی در خیابان را گزارش دادند.

اسب آبی سرگردان در خیابان های این شهر+ عکس

یکی از شهروندان به خبرگزاری محلی گفت، «وقتی پلیس، اسب آبی را دنبال می کرد مادر 74ساله ام دید که حیوان با سرعت خود را به حیاط خانه مان رساند و داخل شد. پلیس هم بیرون حیاط ایستاده بود تا با ترفندی اسب آبی را گیر بیندازد. اما اسب آبی دوباره از روی دیوار کوتاه حیاط خانه مان پرید و با تخریب دیوار، از حیاط فرار کرد و خود را به خیابان رساند.»

اسب آبی سرگردان در خیابان های این شهر+ عکس

این شهروند ادامه داد، اسب های آبی خطرناک هستند و حین فرار ممکن است فردی که سر راهشان قرار گرفته است را به کشتن دهند. او از مسیولان حفاظتگاه طبیعی حیوانات خواست که به مسایل ایمنی اهمیت دهند و حصارهای محکم تری برای این منطقه بسازند.

بنابه گفته مقامات محلی، این اسب آبی مغلوب اسب آبی نر قدرتمندی در حفاظتگاه شده و فرار کرده بوده است.

اسب آبی سرگردان در خیابان های این شهر+ عکس

خوشبختانه پلیس توانست اسب آبی فراری را گرفته و به محل زندگی خود بازگرداند.

منبع:

upi

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسب آبی سرگردان در خیابان های این شهر+ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسب آبی سرگردان در خیابان های این شهر+ عکس"، کلیک کنید.